top of page

Časté dotazy

Jak a kdy služba funguje?

Služba funguje od 9. srpna 2024 v časech od 20:30 do 00:30 a to pouze v pracovních dnech na definovaném území Českobrodska.

Jak spoje poptávkové dopravy poznám?

V jízdních řádech, v PID Lítačce i na IDOSu jsou spoje PID Haló 888 doplněny ikonkou telefonu a poznámkou „Všechny spoje jsou obsluhovány pouze po objednání přes mobilní aplikaci PID Lítačka“.

Musím si spoj objednat předem, nebo stačí přijít na zastávku?

Spoj je nutné si objednat předem, a to i včetně počtu cestujících. Bez provedené objednávky není možné do vozidla nastoupit.

Kolik mě to bude stát?

Za jízdu zaplatíte dle běžného tarifu PID. Žádné příplatky za tuto službu nejsou účtovány.

Platí na této lince časové kupony a jízdní doklady PID (např. papírová jízdenka, jízdenka v mobilní aplikaci PID Lítačka)?

Ano, na této lince platí všechny jízdní doklady dle Tarifu PID.

Jak si službu objednám?

Nejjednodušší způsob, jak si dopravu objednat, je prostřednictvím aplikace PID Lítačka. V aplikaci si vyhledám potřebné spojení a potvrdím volbu tlačítkem „Chci jet“, které mě přesměruje do chatbota (virtuálního komunikačního asistenta), kde vyplním další potřebné údaje pro objednání jízdy (např. počet osob, specifické potřeby, aj.). Pozor, je potřeba vyhledávat v klasickém režimu, nikoliv v rozšířené (beta) verzi.

Spoj je možné objednat i na webových stránkách https://www.halopid.cz/chcijet, anebo na telefonním čísle 221 228 088, kde s Vámi voicebot (virtuální hlasový asistent) projde celý proces objednání spoje.

Je služba telefonického objednání nějak zpoplatněna?

Ne, služba objednání spojení zpoplatněna není. Za volání na číslo 221 228 088 zaplatíte dle podmínek svého tarifu a mobilního operátora, kterého využíváte.

Může mi řidič nebo systém jízdu zrušit?

Řidič, respektive dispečer může jízdu zrušit pouze ve výjimečné situaci. O této situaci, která může nastat pouze v mimořádném případě, byste byli informování pomocí SMS.

Můžu jet i o víkendu?

Bohužel ne, tato služba funguje pouze v pracovní dny a to v čase od 20:30 do 00:30.

Jak dlouho dopředu si můžu spoj objednat?

Spoj si můžete objednat 3 dny před plánovaným odjezdem spoje.

Kdy nejpozději si musím spoj objednat?

Spoj si musíte objednat nejpozději 30 minut před plánovaným odjezdem spoje ze zastávky, ze které chcete vyjíždět.

Mé plány se změnily a jízdu neuskutečním. Je možné rezervaci jízdy zrušit?

Ano, pokud se Vaše plány změnily, určitě jízdu zrušte. Zrušení jízdy je velmi snadné, stačí v SMS s potvrzením jízdy kliknout na odkaz pro zrušení. Jízdu zrušíte také pomocí chatbotu na https://www.halopid.cz/chcijet nebo na telefonním čísle 221 228 088.

Jak dlouho na mě bude objednaný spoj čekat?

Bohužel spoj na Vás čekat nemůže. Vozidla se řídí běžným jízdním řádem, tj. vozidlo odjíždí ze zastávek v předem daný čas, který odpovídá jízdnímu řádu.

Mohu jet se psem, kufrem, aj.?

Ano, ve službě PID Haló platí Smluvní přepravní podmínky PID, stejně jako na klasických linkách PID.

Můžu být v mikrobusu připoutaný?

Všechna sedadla jsou vybavena bezpečnostními pásy, je tedy nutné být po celou cestu připoutaný.

Objednal jsem si dopravu a přišla mi informace o tom, že musím přestoupit. Je to možné?

Ano, v případě některých dlouhých spojení systém skutečně z provozních důvodů naplánuje trasu s přestupem mezi vozy. O tomto jste informováni již v potvrzující SMS – zde se dozvíte, kde je nutné přestoupit a v kolik Vám navazující spoj z přestupní zastávky odjede. Pokud se rozhodnete tuto jízdu zrušit, zrušíte ji jako celek – tj. nelze rušit pouze část trasy.

bottom of page